Finnish Design Shop

Tilaaminen

Tilaaminen – Usein kysyttyä

Kun tilauksesi on pakattu, saat sähköpostiisi lähetystunnuksen, jonka avulla voit seurata paketin matkaa. Huomioithan, että tilausseuranta aktivoituu valitusta kuljetusyhtiöstä riippuen hieman viiveellä.

Näet tilauksesi statuksen myös kirjautumalla asiakastilillesi. Voit helposti seurata tilauksesi etenemistä ja nähdä kaikki aikaisemmat tilauksesi.

Etkö ole vielä jäsen? Lue lisää ilmaisesta jäsenyydestä ja hyödynnä –10 % liittymisetusi jo tänään! Jos teit tilauksesi rekisteröitymättömänä, se näkyy automaattisesti jälkeenpäin luodulla asiakastilillä, kun käytät sen rekisteröimiseen tilauksessa käyttämääsi sähköpostiosoitetta.

Varastotuotteiden osalta emme valitettavasti voi tehdä muutoksia tilaukseesi. Mikäli et ole tyytyväinen tilaamiisi tuotteisiin, sinulla on 30 päivän palautusoikeus.

Jos tilauksesi odottaa tuotteita saapuvaksi varastollemme, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme ja tarkistamme, onnistuuko toivomasi muutos.

Lue palautusehtomme täältä

Löydät asiakaspalvelumme aukioloajat ja yhteystiedot täältä

Selvitämme mielellämme haluamasi varaosan tai tuotteen saatavuuden. Kauttamme on mahdollista tilata myös sellaisia edustamiemme brändien tuotteita, jotka eivät kuulu verkkokauppamme valikoimaan. Täytä ja lähetä oheinen tuotekyselylomake, ja asiakaspalvelumme on sinuun yhteydessä.

Kyllä, voit tehdä aina tilauksen myös puhelimitse tai sähköpostitse.

Löydät asiakaspalvelumme aukioloajat ja yhteystiedot täältä

Alennuskoodit ja lahjakortit lisätään tilaukseen kassalla "Käytä lahjakortti tai kampanjakoodi" -kohdassa, jota klikkaamalla saat esiin koodille varatun tekstikentän.

Syötä koodi tekstikenttään ja klikkaa painiketta. Kampanjakoodi toimii vain normaalihintaisten tuotteiden kanssa. Huomioithan, että tilauksessa voi hyödyntää kerralla vain yhtä alennuskoodia. 

Lahjakortti on maksutapa, ja sen voi käyttää samalla kertaa alennuskoodin kanssa. Jos sinulla on useita lahjakortteja, aktivoi koodit yksitellen. Lahjakortin voi käyttää Finnish Design Shopin verkkokaupassa sekä Turun showroom & myymälässä.

Huomioithan, että voimaan astuneet kampanjat koskevat vain uusia tilauksia.

Saat tilauksestasi aina vahvistuksen sähköpostiosoitteeseesi. Tarkistathan, että viesti ei ole päätynyt tarjousvälilehdelle (Gmail), roskakoriin tai johonkin muuhun kansioon. Ellei viestiä vieläkään löydy, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme chatin kautta.

Oma tili

Jos olet unohtanut salasanasi, voit tilata uuden tämän linkin kautta. Uusi salasana lähetetään siihen sähköpostiosoitteeseen, jonka olet antanut rekisteröitymisen yhteydessä. Turvallisuussyistä emme voi lähettää uutta salasanaa muuhun sähköpostiosoitteeseen.

Kyllä, voit tilata myös ilman asiakastiliä.

Friends of Nordic Happiness -asiakasohjelmamme jäsenenä poimit käyttöösi eksklusiivisia etuja ja alennuksia heti liittymisestä lähtien. Lue lisää ilmaisesta jäsenyydestä ja hyödynnä –10 % liittymisetusi jo tänään!

Jos teit tilauksesi rekisteröitymättömänä, se näkyy automaattisesti jälkeenpäin luodulla asiakastilillä, kun käytät sen rekisteröimiseen tilauksessa käyttämääsi sähköpostiosoitetta.