Finnish Design Shopin ikioma asiakasohjelma lanseerattiin huhtikuussa 2024. Customer Success Manager Ilona Valovirta kertoo meille nyt lisää Friends of Nordic Happiness -asiakasohjelmasta ja sen tarjoamista eduista. Lue juttu ja liity jäseneksi designin ystävien yhteisöön!
Hei Ilona! Kerro lisää Finnish Design Shopin uudesta asiakasohjelmasta!
”Friends of Nordic Happiness -niminen asiakasohjelmamme on yksi Finnish Design Shopin viime aikojen tärkeimmistä hankkeista. Olen iloinen, että pääsimme julkaisemaan ohjelman asiakkaillemme juuri ennen kesää ja terassikauden sisustushankintoja.
Ohjelmaa on työstetty jo pitkään ja se sai lisävauhtia asiakkailtamme saadusta palautteesta. Syksyllä 2023 tehdyssä asiakaskyselyssä peräti 98 % vastaajista kertoi olevansa kiinnostunut asiakasetuohjelmasta, eli kiinnostusta ohjelmalle löytyi.
Tunnistimme palautteiden pohjalta mahdollisuuden vastata asiakkaidemme toiveisiin ja näimme toisaalta asiakasohjelman meille kaupallisesti kiinnostavana avauksena myös jatkoa ajatellen. Uskomme, että uuden asiakasohjelman myötä pystymme palvelemaan sekä uusia että nykyisiä asiakkaitamme entistäkin paremmin ja henkilökohtaisemmin – ja ovathan jäsenedut myös aika hyvät!”
Miksi kanta-asiakkaaksi kannattaa liittyä?
”Perusidea on, että ystävänämme saat enemmän: kun keskität designhankinnat meille, niin pääset kanta-asiakkaana nauttimaan eksklusiivisista eduista heti liittymisestä lähtien.
Liittyminen on täysin ilmaista. Kirjautuneena tehdyt ostokset kerryttävät pisteitä, ja pistemäärän kasvaessa edutkin paranevat. Tasosta riippuen etuja ovat tällä hetkellä esimerkiksi ennakkopääsy uusiin kampanjoihin, vaihtuva valikoima suosikkituotteita ystävähinnoin ja jopa 20 %:n alennus syntymäpäivänä. Etuja voi tarkastella asiakasohjelman omilta sivuilta.
Kehitämme ohjelmaa jatkossakin. Pohdimme nyt muun muassa, miten voisimme palkita kanta-asiakkaitamme vastuullisemmista valinnoista kehittämäämme PSF-kriteeristöä hyödyntäen. Friends of Nordic Happiness -ohjelman jäsenenä on siis mahdollista myös tukea vastuullisuuteen ja kestävään kehitykseen liittyviä arvojamme.”
”Ystävänämme saat enemmän: kun keskität designhankinnat Finnish Design Shopiin, niin pääset kanta-asiakkaana nauttimaan eksklusiivisista eduista heti liittymisestä lähtien.”
Ohjelmassa on neljä eri tasoa. Miten tasolta toiselle voi siirtyä?
”Keskittämällä designhankkinnat meille! Heti ohjelmaan liittyessä pääsee tasolle 1. Tasolle 4 pääsee tekemällä 31 pisteen edestä tuoteostoksia 12 kuukauden tarkastelujakson aikana joko verkkokaupassamme tai Turun Aviatien showroom & myymälässä.
Ohjelman lanseerauksen yhteydessä tarjoamme mahdollisuuden lunastaa pisteet takautuvasti jopa 12 kuukauden ajalta. Nyt kannattaa siis liittyä nopeasti mukaan – vanhat pisteet saa napattua talteen 29.4.2024 asti.”
Entä kannattaako liittyä jäseneksi, vaikka olisi tilaamassa ensimmäistä kertaa Finnish Design Shopista?
”Ehdottomasti! Jäseneksi liittyminen ei maksa mitään ja se kannattaa tehdä, vaikka hankintatarpeita ei juuri sillä hetkellä olisikaan. Liittymisetuna saa heti 10 %:n kerta-alennuksen ensimmäisestä tilauksesta, unohtamatta muita tason 1 etuja. Jatkossa jäsenenä kuulee ajankohtaisista asioista ja tarjouksista heti ensimmäisten joukossa.”
Kerro loppuun vielä omat tuotetärppisi!
”Oma ostoslista onkin tällä hetkellä vähän pidempi, sillä meille on tulossa uusi perheenjäsen nyt kesällä ja uusi koti valmistuu syksyllä. Olen pitkään haaveillut Nuuran Anoli-riippuvalaisimesta ja nyt sille on vihdoin sopiva paikka uuden kotimme makuuhuoneessa. Lisäksi haluaisin vielä vinkata tasojen 3 ja 4 sisustussuunnitteluedusta – ammattilaisen vinkit olisivat tarpeen lastenhuoneen ja olohuoneen sisustamisessa.”
Customer Success Manager Ilona Valovirta työskentelee Finnish Design Shopissa asiakastyytyväisyyden parissa. Hän on johtanut Friends of Nordic Happiness -asiakasohjelman konseptointi- ja lanseeraustyötä sekä kehitystä alusta lähtien.
Katso myös:
• Friends of Nordic Happiness -asiakasohjelma >
• Uutuudet Finnish Design Shopissa >
Toimitus: Mikko Vaija Kuvat: Juho Huttunen